it is all about emotion In 1997 hebben wij ambitieuze plannen ontwikkeld gebaseerd op grondige onderzoeken in de markt. Onze naambekendheid, de kwaliteit van de dienstverlening en de perceptie bij onze publieksgroepen waren onderwerp van onderzoek. Dit heeft geleid tot een heldere visie en strategie waarmee wij een organisatie van grotere omvang met een duidelijke positie zullen worden. ![]() |
![]() IT is daarom niet langer een technologisch doel op zichzelf. Het is een instrument om mensen te verbinden. Ze te raken. En als mensen worden geraakt, worden altijd emoties opgeroepen. Kortom; begin- en eindpunt van informatie- en communicatietechnologie is emotie. |
Net als in onze visie staat in deze
campagne de mens centraal. In allerlei soorten, gedaanten, situaties
en gemoedstoestanden. In de dagelijkse realiteit of actualiteit
van onze samenleving. Vanaf deze maand zult u ons regelmatig
tegenkomen in vakbladen, managementbladen, opiniebladen en dagbladen.
Maar ook op radio en televisie. Mocht u vragen hebben over de nieuwe campagne "Logica, it is all about emotion" dan kunt u telefonisch contact op nemen met Ingrid Wallisch. Telefoonnummer: 020-3122222. |